We hebben hier enkele van de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Hopelijk kunnen we hiermee een hoop vragen van je beantwoorden. Mocht dit niet voldoende zijn? Neem dan vooral contact met ons op. Vergeet niet zoveel mogelijk informatie mee te sturen zoals je ordernummer en andere relevante info. Dan helpen we je graag!


Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is aangekomen?

Ten eerste alvast onze excuses, we doen er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. Helaas gaat er wel eens iets mis, daar ontkomen we niet aan.

Komt je pakket beschadigd aan? Laat het dan vooral zoveel mogelijk in de originele verpakking zitten en stuur ons via de email foto’s van de mankementen en je bestelnummer. Dan gaan we z snel mogelijk in overleg met jouw op zoek naar een passende oplossing.


Kan ik mijn bestelling ruilen?


Het is niet mogelijk om je bestelling te ruilen. Wel kun je altijd je bestelling terug sturen en je geld terug vragen natuurlijk zolang je nog voldoet aan de voorwaarden.


Kan ik mijn bestelling retourneren?


Je kunt je bestelling altijd retourneren zolang je aan de voorwaarden voldoet. Stuur ons een email met de precieze producten die je wilt retourneren en je bestelnummer, dan maken we een retour label voor je aan waarmee producten teruggestuurd kunnen worden. Zodra wij de producten in goede orde ontvangen hebben maken we direct je geld weer over.


Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling gekregen, krijg ik de rest nog?


Het komt soms voor dat je slechts een gedeelte van je bestelling ontvangt. Dit kan voorkomen doordat je bestelling en de voorraad elkaar net gekruist zijn bijvoorbeeld. Staan de producten wel gewoon op je betaalbewijs? Dan staan ze ook bij ons in het systeem. We sturen je deze producten altijd zo snel mogelijk na! Duurt het langer dan een paar dagen, laat het ons dan vooral weten voor de zekerheid. Stuur gerust een email met daarin je bestelnummer, dan zoeken we het voor je uit.


De verzendkosten die ik moet betalen zijn hoger dan aangegeven op de website, hoe kan dit?


In principe is je bestelling boven de € 60 helemaal gratis! Dit gaat echter om bestellingen tot 28KG. Zodra een bestelling hierboven zit brengen wij extra verzendkosten in rekening.


Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?


Zodra wij je bestelling op de post gedaan hebben ontvang je een email met daarin de Track & Trace. In de email kun je op de link klikken die je direct naar de website van PostNL brengt.


PostNL geeft aan dat de bestelling vertraagd is, wat moet ik hiermee?


De Track & Trace die je van ons ontvangt geeft soms aan dat PostNL vertraging heeft. In dit geval kunnen wij helaas niet zoveel doen, wij hebben het pakket verzonden en het ligt in de handen van PostNL. Blijft de T&T echter meerdere dagen op dezelfde melding staan? Neem dan vooral contact met ons op via de email, dan kunnen we het voor je uitzoeken bij PostNL.


Waar kan ik jullie reviews lezen?


We zijn erg trots op onze reviews, je kunt deze daarom hier nalezen. Ook kun je er zelf een review over ons schrijven, het liefst wel positief natuurlijk 🙂


Waar kan ik mijn kortingscode verzilveren?


Heb je een kortingscode van ons gekregen? Dan kun je deze tijdens het afrekenproces verzilveren. De kortings wordt automatisch van je bestelling afgetrokken. Doet de code het niet? Stuur dan vooral een email, ook wij maken wel eens een foutje natuurlijk.